Kim heeft een brede basis in de sociale wetenschappen. Ze studeerde twee jaar pedagogiek naast psychologie en haar eerste scriptie had als onderwerp hechtingsproblematiek. Haar opleiding tot psycholoog heeft zij in 2000 afgerond als organisatiepsycholoog met een (kwantitatief) onderzoek naar werkstress en een (kwalitatieve) literatuurscriptie over verandermanagement.
Meer dan drieëntwintig jaar ervaring heeft Kim: eerst een kleine acht jaar in loondienst bij ABN Amro en inmiddels zestien jaar als ondernemer. Ze is werkzaam geweest in vele sectoren, van profit tot publieke sector in grote (corporate) tot kleine organisaties, in veranderopdrachten, onderzoeks-/adviesopdrachten en als programmamanager en interimmanager.
Deze ervaring samen met haar visie, breed ontwikkelde intelligentie, sensitiviteit, het snel kunnen denken en schakelen, creativiteit, executiekracht en verbindende kwaliteiten maken dat Kim breed inzetbaar is.
Lees meer over haar werk.
Sinds 2018 legt Kim zich toe op de brede onderwijssector vanuit de overtuiging dat goed onderwijs een belangrijke pijler vormt in de samenleving. Tevens richt Kim zich op het ontplooien en operationaliseren van het potentieel van hoogbegaafden, in het onderwijs en binnen organisaties. Deze groep andersdenkenden zijn in staat de complexiteit van het moderne leven te vatten en vormen een voorhoede in de evolutie. Hun kwaliteiten zijn zeer welkom en inzetbaar.
Inzicht zonder handeling, brengt geen verandering
Levensmotto Kim
Kim is moeder van twee jongvolwassen kinderen, van 18 en 20 jaar oud. In haar vrije tijd wandelt ze met haar hond, brengt ze tijd in de natuur door, kan ze eindeloze diepgaande gesprekken voeren met familie en vrienden, leest ze alles wat los en vastzit en reist ze graag naar nieuwe plekken.